نحوه به دست آوردن و ایجاد مجدد اعتماد در یک رابطه بعد از دروغ گفتن
نوشته شده توسط : Dr. Dalake

شما دروغ گفته اید. نسبت به این کارتان پشیمان هستید. ولی الان باید چه کاری انجام بدهید؟

اعتماد مبنای هر رابطه ای می باشد.

صرف نظر از نوع رابطه ای که دارید یا محدودیت هایی که شما ایجاد کرده اید، داشتن توانایی مناسب برای بیان کردن واقعیت به همسرتان، یک مورد حیاتی می باشد.

از طرف دیگر، همه ما انسان هستیم و برخی مواقع یک سری اشتباهاتی را انجام می دهیم.
ما حتی با داشتن یک نیت خوب، در برخی مواقع یک سری خراب کاری هایی را انجام می دهیم.

دروغ گفتن در یک رابطه، نشان دهنده این مورد می باشد که این رابطه کاملا درست و مناسب نمی باشد.
ولی ایجاد یک اختلال در رابطه و پذیرفتن ریسک مربوط به از دست دادن فردی که دوست دارید، می تواند یک نوع ضربه ای باشد که برای شناخت مواردی که دارید و همچنین شناخت میزان وحشتناک بودن از دست دادن این فرد، ضروری می باشد.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به همسرتان دروغ بگویید؟ آیا شما بدقول بوده اید؟ آیا برایتان پیش آمده است که همسرتان به شما نیاز داشته باشد و شما در کنار وی نباشید؟

در صورتی که شما نگران از دست دادن رابطه ای باشید که برای شما مهم است، ناامید نشوید. یک سری روش های امیدوار کننده ای برای حفظ چنین روابطی وجود دارد.

واقعیت این است که ممکن است شکاف های موجود عمیق باشند و همچنین ممکن است که خیلی دیر شده باشد. همچنین در صورتی که شما بتوانید چنین رابطه ای را حفظ کنید، در این صورت باید تلاش زیادی کرده باشید.

با این وجود، در صورتی که شما بخواهید تلاش کنید و متعهد باشید و مسولیت کارهای خودتان را برعهده بگیرید، روابط شما می تواند به حالت نزاع و اختلاف قبلی برگردد و حتی بیشتر از اختلافات قبلی شود.

یک سری موارد مبنایی وجود دارند که باید مد نظر قرار داده شوند و می توانند برای ایجاد مجدد اعتماد و بهبود وضعیت رابطه شما مفید باشند.

به طور بدیهی، وضعیت های انفرادی موجود برای هر زوجی منحصر به فرد و متفاوت خواهد بود، بنابراین این راهنما نمی تواند یک راهنمای جامع و بدون اشتباهی باشد …

… ولی در صورتی که شما نسبت به حفظ کردن رابطه خودتان جدی باشید، با مطالعه این مقاله می توانید یک سری الهاماتی را برای شروع کردن فرآیند بهبود و اصلاح شکاف های موجود در رابطه مابین خودتان و همسرتان به دست بیاورید.

منبع  : کانون مشاوران ایران-نحوه به دست آوردن و ایجاد مجدد اعتماد در یک رابطه بعد از دروغ گفتن





:: برچسب‌ها: نشانه های خیانت همسر , همسر خیانتکار , همسر دروغگو ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: